assalamualaikum.. :) terime kasehh sudi singgah ye !! any komen, please, amat dialu-alu an.. anything to say?? shoutmix tersedia di bawah.. :)

da klik inform ea , nanti sy balas balik :)

Click The Image For Informations.

trimas follow~

Monday 21 November 2011

posim3 dlm hujan~

hari ni, hujan xhenti2 dari pg td.. hurmm.. -,-''





























dari aku dok saje2 at umah xbuat pape....




















baek aku posim dlm hujan !! hahaha :DD
(kalo xsuke, aku xkisahh werrpp ;P)


first at all, meet my photografer tnpe gaji, adikk !! :)
trimo kasehh adik tulum kak cik, kak cik saye ko adik.. :')



di dalam bilik y besepah sepah.. 
(naseb baek gamba ni da kene edit, xnampak la sikit)



di atas kerusi roda..
(control ayuu~ cehh)



di tgah2 rumahh~
(payung rosak, kacau betoll laa.. )



di atas.. err..buaian..yg amat2 burok..dn xlyk digelar buaian.. :P




lastly !!





























jeng.. jeng.. jeng...



























sape y ade penyakit lemah jantung, tarik nafas panjang2, sbb..






















sebab akuu comelll sangatttt !!!!!!!!! :DD
(dgn mate aku y juling 2, Alhamdulillah ape y aku ade sekarang)


























k lah, ade bnyk g sbnrnye, p xnk la masok sume2, takot terover lak.. hee~
k laa, chow !! :)









No comments:

110% by nurhuda ismail