assalamualaikum.. :) terime kasehh sudi singgah ye !! any komen, please, amat dialu-alu an.. anything to say?? shoutmix tersedia di bawah.. :)

da klik inform ea , nanti sy balas balik :)

Click The Image For Informations.

trimas follow~

Thursday 1 December 2011

hang out wif my sygs ~


sbnrnye aku malas sgt2 nak buat post ni,
p kalo x buat syg lak an..
sbb aku ase hepi gile dapat kua ngan kawan bek aku time skola rendah dlu, iaitu..

aku , alia , ngan anis !



first, g bayar broadband kak, then g mkn at KFC..
aku ambik gamba banyak2 at sini .
ade org tgaa tgok , p bile g nak ambik gamba ngan diorng ni .
bukan slalu jumpe an.. :)

ni aku ngan alia .. aku slalu rinduu at die.. :')

keyh, were best friend forever ! :)



HudAliAnis







ni at tangga KFC..  aku try posim , p x menjadik -,-''

love them :D


time ni tunggu alia . posim kejap . xpe kan ?

anis tgaa mcg ngan pakwe die .
bahagialah korang ni..

muke aku bulat , mcm bola .
x rase nak sepak ke ?

kami katak yg comel . :)

mesej lagih -.-''

haha ! aniss yg comel~ ;)

ingat an bleh candid p alia sempat tgok .

aku x akan dapat pakai baju nii.. (T_T)

mereka sdg berbicara sesuatu , tetapi aku xtahu ape yg sedang mereka bicarakan .

look at me , look at me ! :DD
saya ade gigi yg cantik ! 

tadi mesej , ni col pulak . hurmmm..

candid !


alia try 5 pasang xde org nak  marah pom .

aku .

aku comel .

ni iklan ubat gigi lion .

aku suke bantal ni !!
RM 10 . 00 jea !!

aku nakkk !!!!!

kawan aku yg comel !!

tadi wane biru , ni wane kuning lak . 
dua2 aku suke !

x terliur k nak pelok bende ni malam2 ?

aku sygg kwn aku yg comel2 ni !

mereka comel , tp aku lagi comel ok ?

alia nak plok bantal ni jgk , p aku x bagi , sbb aku sygg bantal ni .

kami kawan bek sampai bile2..
tun fatimah , kamil & bukit jawa .




No comments:

110% by nurhuda ismail