assalamualaikum.. :) terime kasehh sudi singgah ye !! any komen, please, amat dialu-alu an.. anything to say?? shoutmix tersedia di bawah.. :)

da klik inform ea , nanti sy balas balik :)

Click The Image For Informations.

trimas follow~

Tuesday 27 December 2011

double H :)


malam nii , saya bahagia :')
saya x sangka orang yang saya suka juga sukakan saya ,
orang yang saya sayang juga sayangkan saya ,
XSANGKA !! :P :')

kami berkenalan hanya di laman muka buku sahaja . first time die add saya , sy check laa gambar die , mcm orang lain buat jugak lah , saya first time tengok gambar2 die pon , saya dah suke sgt dgn cara die yg cute tuu , die senyum je kalo ambik ga,baa , cute sgt2

mulanya , mlm tu , 25/12/2011 , die asek perli aku jea , ckp yg aku syg kan die , cinta kan die , p last2 aku perangkap die , aku ckp yg die slalu tekan stiap kali nampak butang like at fesbuk aku , bukan stakat tu je , die like contest yg aku join at blog ni , die jugak ade edit gamba nak taruk name fesbuk aku , HANAN HADILA . :)

at last , die ngaku laahh die syg aku , p die ckp die xnak kapel takot nanti dah break aku jadi x tegur lak kan. :)
p yg lucunye , boleh lak die tanye aku sanggup x tunggu die , hahaha sepatutnya aku yg tanye die mcm tu ,
ye la , umur kami berbeza 7 tahun . die 21 , sy 14 , hmm ,,
bunyi mcm impossible kann.. 
tapi , kalau ade jodoh , ade lah .
kalo xde , xpee ..
jodoh itu rahsia Allah :)
dan sy percaya kepadaNya :)
<3 <3 <3





No comments:

110% by nurhuda ismail