assalamualaikum.. :) terime kasehh sudi singgah ye !! any komen, please, amat dialu-alu an.. anything to say?? shoutmix tersedia di bawah.. :)

da klik inform ea , nanti sy balas balik :)

Click The Image For Informations.

trimas follow~

Wednesday 14 December 2011

rinduu :')


hari nii sumpah aku ckp ,
aku rinduu gilee dgn kak aku yg nombo 2..
die skrg tgah study at egypt..

air mate nie x henti2 mengalir
teringat at die..

time aku ade masalah ,
die dgr ,
then bg nasihat :)
die paham aku .

walaupom kitorang ada jugak laa gaduh2 ,
tp benda 2 biase laa kan
name da adik beradik
gaduh then baik balik 
air dicingcang x akan putus :')

x sabar nak tunggu dia balik
kami sekeluarga slalu rindu kan kamu~~ <3 <3
p/s::aku tahu die mesti rindu an kami jugakk

~gambaa ini diambil di atas mydin pengkalan chepa
~time ni kak aku saket perot , gastrik . ksiann,, p sempat g posng :P
~gambaa ni first gamba yg aku edit , sbb bg aku gamba ni cantik sgt :')

No comments:

110% by nurhuda ismail