assalamualaikum.. :) terime kasehh sudi singgah ye !! any komen, please, amat dialu-alu an.. anything to say?? shoutmix tersedia di bawah.. :)

da klik inform ea , nanti sy balas balik :)

Click The Image For Informations.

trimas follow~

Sunday 1 January 2012

aku benci pompuan nih


tadi sedang aku ngelike status kawan2 aku ,
aku terjumpe lah gambaa perempuan nie , die printscreen org len , aku printscreen die punye..

*kalo xnampak tekan gambaa tuu

aku nak tulis at status fesbuk aku takot die bace ,
then benci aku.
p kalo aku at blog ni pom die bleh bace nak buat macam mane kan .

to THIS gurlz ,
aku ase mesti sebab ko terase kan ko ckp tuan punye status nii busybody .
stupid giler ko .
kalo dah terase tu cepat2 la berubah , bukan sebok ckp org bizi bodi .
*gilek babik natam oram*

nak tahu sape die ??


No comments:

110% by nurhuda ismail