assalamualaikum.. :) terime kasehh sudi singgah ye !! any komen, please, amat dialu-alu an.. anything to say?? shoutmix tersedia di bawah.. :)

da klik inform ea , nanti sy balas balik :)

Click The Image For Informations.

trimas follow~

Sunday 1 January 2012

persediaan untuk balik asrama


sebenarnye aku suke simpan barang2 ni ,
p kalo dah ade masalah yg datang ,
aku mulelahhhhhhhhhhhhhh 
*bad mood*
banyak sgt masalah aku sekarang nii ,
i lost my ID card Y.Y
sekarang aku digelar sebagai 
Pendatang Asing Tanpe Izin !
kalo bende tuu sebesar gajah bersemangat sikit aku nak cari 
p bende tuu nipis !!
and it could be everywhere !

maybe bawah katil ,
maybe dalam kotak ,
maybe dalam handbeg ,
maybe at dapur ,
maybe bawah almari ,
maybe tepi tivi ,
maybe at celah2 kerusi ,
mabe bawah kerusi ,
maybe bawah kerusi ,
maybe dalam almari ,
maybe atas almari ,
maybe dalam peti sejok ,
maybe atas peti sejok ,
maybe dalam kereta ,
maybe dalam ketuhar ,
maybe depan tivi ,
maybe at ruang tamu ,
maybe dalam buku ,
maybe atas meja ,
*merapu sorang2*

nasebb baep laa ade salinan die , love you dad~ <3

hurm..
baju dalam mesin lagii laa..
malas ngat nak basuh !
dah laa tudung aku gune sejak form1 lagi ade org pegi bukak jahitan die
warghhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ko tahu x aku syg kan tudung tuu !!!!!!!!!
kenape buat aku mcm niiee.. :'( :'(
xpe huda.. xpe..
*piece* v~_^

p/s:harap2 xde bende yg tertinggal lagii nanti da masuk hostel

No comments:

110% by nurhuda ismail